Ticaret Hukuku

İzmir Ticaret Avukatı

Türk Ticaret Kanunu ve ilgili mevzuat kapsamında yürütmekte olduğumuz çalışmalar ile güncel danışmanlık hizmetlerimizi sürdürmekteyiz. Şirketlerin hukuki denetimi ve hukuki alt yapı çalışmaları, şirketlere yönelik sürekli danışmanlık hizmetleri, genel kurul, yönetim kurulu ve ortaklar kurulu toplantılarına hukuki destek, kurumsal yönetim standartlarına uyum ve şirket yönetim prosedürlerinin ve komitelerinin oluşturulması ve denetimi, Yurt içinde ve yurt dışında tüzel kişilerin, şirketlerin, şubelerin ve irtibat ofislerin kurulması, Birleşme ve Devralmalar, Şirketlerin tür değişiklikleri ve bölünme, Yabancı sermayeli yatırımlar ve yatırım planlaması, Yurtdışında Şirket Kurma, Şube ve Ofis açma, Yurtdışında doğrudan veya portföy yatırımları, Jant venture’lar ve stratejik İşbirliği, Her türlü ortaklık anlaşmaları ve şirketler hukuku belgelerinin müzakere edilmesi, hazırlanması, düzenlenmesi ve düzeltilmesi, Şirket ve İşletme re-organizasyonları ve yeniden yapılandırma, hisse senetleri ve sair menkul kıymetler, Halka Arz ve Sermaye Piyasası Hukuku, Halka açık şirketlerin sermaye piyasası konularında hukuki olarak desteklenmesi, Private Equity, venture capital, melek yatırımcı, finansman uygulamaları ve bu süreçlere hazırlık, Şirket Finansmanı, Şirket vergilendirmesi ve Vergi planlaması, Şirket ortakları arasında, Ortaklar, Oy Kullanma, Opsiyon ve Yönetim Anlaşmaları, Azınlık Hakları gibi konuları da kapsayacak şekilde etkin bir şirketler hukuku hizmeti sunulmaktadır.

Müvekkillerimize, Acente Ve Bayilik Sözleşmeleri, Distribütörlük Sözleşmeleri, Franchising Sözleşmeleri, Şirket Birleşmeleri, Şirket Devralmaları, Marka Devir Sözleşmeleri, İnşaat Sözleşemeleri, Know How Sözleşmeleri, Lisans Sözleşmeleri, Kira Sözleşmeleri, Mal-Hizmet Alım Satım Sözleşmeleri, Joint Venture Sözleşmeleri, Leasing Sözleşmeleri, Tedarik Ve Fason Sözleşmeleri, Alacak Borç Yapılandırma Sözleşmeleri, Gayrimenkul Alım, Satım Ve Devir Sözleşmeleri, Kredi Ve Finansman Sözleşmeleri, Şirket Sermaye Sözleşmesi v.b. gibi sözleşmelerin hazırlanması, değiştirilmesi, imzalanması, uygulanması, süresi sonunda yenilenmesi veya feshedilmesi gibi sözleşme ile ilgili ihtiyaç duyulacak tüm konularda hizmet vermekteyiz.

Şirketler Hukuku konusunda verdiğimiz hizmetlerden bazıları şunlardır;

• Şirket, şube ve irtibat bürosu kuruluşu,
  • Genel kurul toplantılarının yapılması,
  • Sermaye artırımı ve indirimi,
  • Hisse senetleri devirleri,
  • Hukuki durum tespit raporlarının hazırlanması.

Ticaret Mahkemelerinde Davalar Ne Kadar Sürer?

Adli Sicil ve İstatistik Genel Müdürlüğü – Adli İstatistikler 2021

2021 adli sicil istatistiklerine göre, asliye ticaret mahkemesinde ortalama bir davanın karara çıkma süresi 421 gündür.

Ticaret Hukukuna ilişkin uyuşmazlıklarınıza yönelik sorularınız için İletişim sayfası üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Ticaret Avukatı