İzmir Anlaşmalı Boşanma Avukatı

İzmir Anlaşmalı Boşanma Avukatı – İzmir Avukat

Aile bireyleri arasındaki ilişkileri düzenlemesi ve bu ilişkilerin toplumu şekillendirmesi göz önüne alındığında bu hukuk dalı hassas ve uzmanlık gerektiren bir alan olarak karşımıza çıkmaktadır. Söz konusu hassasiyetin ve Aile Hukuku’nun öneminin farkında olan büromuz, ailevi ilişkiler alanında uzman psikologlar ve psikiyatrist kişilerden gerekli danışmanlık ve eğitimleri almak suretiyle müvekkillerine Aile Hukuku alanında hukuki ve avukatlık hizmeti vermektedir. Boşanma davası, mal rejimi ve mal paylaşımı davaları, soy bağı ve velayet davaları, nafaka davaları, vesayet ve kayyımlığa dair yasal danışmanlık ve avukatlık hizmeti büromuzun başlıca faaliyetlerdir.

Tek celsede sonuçlanan anlaşmalı boşanma davalarında Adalet Bakanlığı’nın belirlediği dava sonuçlanma süresi toplamda 40 gündür. Boşanma kararının nüfus kayıtlarına geçme süresi ise 7 gündür. Anlaşmalı boşanma davası için başvuran taraflara mahkeme günü tayin edilir.  Anlaşmalı boşanma avukatının dosyadaki görevi, duruşma gününün erken bir zamana tayin edilmesini sağlamak, protokolün eksiksiz ve müvekkilin menfaatine olacak şekilde hazırlamak, boşanmaya karar verilmesi durumunda söz konusu kararın resmiyet kazanması için süreci hızlandırmak, boşanma kararını nüfus-tapu gibi resmi kurumlara bildirmek olarak sıralanabilir. Bu minvalde anlaşmalı boşanma avukatı süreci hızlandıracağı gibi müvekkilin menfaatine olacak şekilde protokolü titizlikle hazırlayacaktır.

Başlıklı yazılarımızla anlaşmalı boşanma süreci ile ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Avukat, taraflar ile konuştuktan ve gerekli incelemeleri yaptıktan sonra taraflara anlaşmalı boşanma protokolü imzalatır. Avukatın anlaşmalı boşanma davasındaki en önemli rolü davanın daha hızlı ve daha kaliteli bir şekilde geçmesini sağlamaktır. Anlaşmalı boşanma protokolü imzalatan anlaşmalı boşanma avukatı, süreci en iyi şekilde takip ederek hak kayıplarının önüne geçecektir.

Benzer ilginizi çekebilecek yazılarımız;

İzmir Boşanma Avukatı